SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ

MOBİL UYGULAMALARIMIZ

Bayburt Medya Haberler, Son Dakika Haberleri, Haber-Analiz, Video

Paylaş
veya
aşağıdaki bağlantıyı paylaşın:
Anasayfa » Son Dakika » Yapılan Üst Geçite Vatandaştan Eleştiri

Yapılan Üst Geçite Vatandaştan Eleştiri

Yayınlanma:
Güncellenme:
Yapılan Üst Geçite Vatandaştan Eleştiri

Bayburt şehir merkezinde yapımı tamamlanmak üzere olan üçüncü süt geçit için vatandaşlar tarafından eleştiriler şimdiden başlamış durumda.

Bayburt şehir merkezi içerisinden geçen şehirler arası karayolu üzerinde kısa bir süre önce yapımı başlayan üst geçit kısa bir süre sonra faaliyete geçiyor. Karayolu üzerinde yapılan üst geçitin bulunduğu alan, özellikle okulların bu bölgeye çok yakın olması ve Esentepe mahalle sakinlerinin yoğunlukla kullandıkları güzergahta bulunması nedeniyle söz konusu yerde sık aralıklarla kazalar meydana geliyordu. Vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine sorunu çözmek adına karayolları tarafından üst geçit yapımı başlatıldı ve kısa bir süre sonra da kullanıma açılacak.

Her gün aynı yolu kullanmak mecburiyetinde olan vatandaşlardan bazıları, yaşlılar ve hasta olanların üst geçiti kullanamayacaklarını, önceden yapılan diğer üst geçitlerinde kullanılmadığını dile getirerek, üst geçit için harcanan paranın boşa gittiğini bunun yerine hiç değilse alt geçit yapılmasının daha iyi olacağını belirttiler.

Bütün bu eleştirilere neden olan üst geçitin tamamlandıktan sonra kullanılması ve trafik kazalarının sona ermesi temenni ediliyor.

https://www.youtube.com/watch?v=9azr_FuQ-VY

İlgili Haberler