SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ

MOBİL UYGULAMALARIMIZ

Bayburt Medya Haberler, Son Dakika Haberleri, Haber-Analiz, Video

Paylaş
veya
aşağıdaki bağlantıyı paylaşın:
Anasayfa » Gündem » Bayburt’ta Turnuvanın Şampiyonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

Bayburt’ta Turnuvanın Şampiyonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

Yayınlanma:
Güncellenme:
Bayburt’ta Turnuvanın Şampiyonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü oldu

Bayburt’ta düzenlenen Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nın şampiyonu Bayburt Milli Eğitim Müdürlüğü oldu. 

Final müsabakasında İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İl Emniyet Müdürlüğü arasındaki mücadeleyi İl Milli Eğitim Müdürlüğü 3-1 kazanarak turnuvanın şampiyonu oldu.

Final maçı sonrası birinci Bayburt Milli Eğitim Müdürlüğü, ikinci Bayburt Emniyet Müdürlüğü ve üçüncü Bayburt Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü takımlarına kupaları takdim edildi.

 

 

İlgili Haberler