Bayburt’ta görev yapan polis memuru Emrah Oğuz (32) silahıyla başından kendisini vurarak intihar etti.
Edinilen bilgiye göre, dün gece saat 24.oo sıralarında silahıyla başından kendisini vurduğu söylenen polis memuru Oğuz, ambülansla Bayburt Devlet Hastanesine götürüldü. Ameliyata alınan polis memuru bütün müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Erzurum’lu olduğu öğrenilen polis memurunun cenazesi otopsi için Trabzon adli tıp kurumuna gönderildi.