Bayburt’ta Çoruh Nehri içerisinde başlatılan yürüme yollarının güzergahları netleşmeye başladı.
Bayburt DSİ şubesi müdürlüğü tarafından yapımı devam ettirilen yürüme yolları için Nehir içerisindeki çalışmalar aralıksız devam ediyor. Asırlardır şehrin merkezinden geçen Çoruh Nehri başlatılan bu çalışma tamamlandıktan sonra yeni bir kimliğe bürünerek şehre farklı bir görüntü katması bekleniyor. Nehrin içerisinde her iki alanda oluşacak yürüme yolları ve oturma gurupları tamamlanarak 2019 yılında hizmete girmiş olacak.
Nehir içerisinde yapılacak olan yürüme yolları mevcut nehirdeki akan su yatağını da küçültmüş olacak. Erzurum köprüsünden başlayarak Bent köprüsüne kadar yapılacak olan bu proje tamamlandığında şehre önemli bir değişiklik katması bekleniyor.